maandag 7 juni 2010

Mijn gedachten zijn altijd bezig met mooie dingen maken, vaak worden mijn ontwerpen in de nacht geboren.
Zodra ik begin met een ontwerp, met welk materiaal of onderwerp dan ook, gaat mijn creatie een geheel eigen leven leiden.
Je zou kunnen zeggen dat mijn hoofd klaar moet zijn voordat mijn handen de weg op gaan die zij zelf willen.

Ik ontwerp sieraden en tassen, maak mozaïeken, het liefst op groot formaat, ik schilder en maak beelden van albast of speksteen.

Het liefst werk ik met oude materialen, soms in combinatie met nieuw, want oud leeft, vertelt een verhaal, maakt het ontwerp voor mij veel interessanter dan iets wat gemaakt is met alleen nieuwe materialen.
Ben altijd op zoek naar dat ene kraaltje.

Mijn grote wens is om te werken in opdracht. Luisteren, kijken, me inleven in de opdrachtgever, alles op me in te laten werken, om samen tot een mooi resultaat te komen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten